40+1 otázka pro Michala Slavatu

24.02.2014 22:24

Dnes jsme vyzpovídali druhého z našich gólmanů - Michala Slavatu.

 

  1. Ahoj. Nejdřív se nám představ (jméno, přezdívka, věk, povolání, pozice v Trusu…)

Čau, jmenuju se Michal, ale nikdo mi neřekne jinak než Sláva. Je mi 21 a už 3. rokem studuju ČVUT-FEL, kde to snad dokopu ke zdárnému konci. Moje pozice v Trusu je docela zajímavá. Společně s Malýnym patříme ke dvěma tupcům, co se do tý brány nebojí stoupnout, takže buď chytám a nebo hraju útok. Když tak nad tím přemýšlím, tak s obranou taky nemam problém, takže asi hraju tam, kde je zrovna místo.

  1. Jak ses dostal do Trusu? Vzpomeneš si na první zápas?

Do trusu jsem naskočil jako výpomoc v přáteláku, který jsme hráli v Čakovicích proti Hlavonožcům. Bylo to poměrně hodně na začátku věhlasné éry Trusu, nicméně k úplně zakládajícím členům nepatřím. V přáteláku se ukázaly moje kvality a následně jsem byl draftován do širší základní sestavy.

  1. Ano, to byla další výborná práce věhlasného Trusáckýho skautingu. Na kterej zápas nejraději vzpomínáš a na který bys naopak nejradši zapomenul?

Nejradši vzpomínám na všechny vyhraný derby proti Helům a ještě na zápas s Interem Mokušlě, nebo jak se jmenovali, kterej jsme hráli na úplně posraným hřišti s mantinelama a vyhráli jsme hrozně vysoko. A nejradši bych zapomenul na finále poháru, který se hrálo v Kobylisích. To kopyto nám tam dalo snad 3 góly.

  1. Měl si před Trusem nějaký fotbalový zkušenosti?

Tak určitě. Já ty kluky znám, já hrál s nima a proti nim a někdy s nima proti někomu jinýmu. Znáš to. Je to sport a když vynechám tělák a fotbálek u babči v Křovínově tak nic moc.

  1. Fandíš kromě Trusu ještě jinýmu fotbalovýmu týmu?

V český lize fandím Spartičce a jinak třeba Real. V mým srdci má ale jasný místo Trus.

  1. A nějakýho oblíbeného hráče máš?

Kromě sebe asi ani ne. Možná ještě Zlatana, ten je podobně skromnej jako já a hlavně má dobrej kung-fu styl. A pak bych možná ještě vypíchnul Toma Řepku, protože on jediný chápe, co to znamená, když se hraje taktika brambůrky.

  1. Yes! Ať to křupe! A mimo fotbal, baví tě i jiný sporty (aktivně i pasivně)?

Mimo fotbal chodím hodně do posilky. Tam dám tak 5-6 kousků. Pak teda i ta normální posilka a jinak jezdím hodně na kole. Poslední dobou taky zkouším downhill, což je fakt pecka, akorát slušný kolo stojí tak 150 táců. Takže tímto bych se chtěl obrátit na managera Trusu, aby už mi konečně napsal nějaký prémie. Dík.

  1. To si budeš muset asi nejřív zasloužit…V Trusu se klade velký důraz i na třetí poločas, jaký je tvůj pivní rekord?

Třetí poločas samozřejmě nepodceňuju. Podle mě je to ten nejdůležitější. Akorát můj pivní rekord je takový smutný, pač si ho nepamatuju. Myslím si, že asi padnul na některých Svijanských slavnostech, kde jsme to s Flíglem počítali na něco okolo 25-30 kousků za den. Jinak rychlostní rekord je 8 piv, za necelý 2 hodky.

  1. Noo, tak tohle by možná za prémii stálo. Slušný. A jaký pivo si po zápase nejradši vychutnáš?

Tak ideálně chlazený a pěkně načepovaný. Po zápase je ideální nějaký lehčí, takže pivní speciálky vynechám a dám si nějakou klasiku jako je třeba kozel 10 a 11, svijany 11, gambáč 11 a 12,a nebo prostě to, co je v nejbližší hospodě.

  1. Máš i oblíbenou hospodu?

Oblíbených hospod by bylo určitě víc. Na Proseku je to Bella, ikdyž po tom, co tam začali točit Krušovice, už tam moc nechodím. Pak je to hospoda Na Kolejích, U Králů, Šatlava, všechny hospody U Tří sester a z mimo pražských je to hospoda Na Vyhlídce.

  1. Jakou si rád pustíš hudbu?

No že bych měl nějaký hodně vyhrazený styl, se asi říct nedá. Mam rád třeba Linkiny, Landu, Orlíky, From Our Hands, All Faces Down, Green Day a tak dál. Prostě je to taková směska všeho, co se dá poslouchat.

  1. Oblíbený film?

Na nějakým filmu asi moc neujíždím. Nejvíc se mi líbí, když se tam řežou mečema, takže třeba něco typu Troja, 300 bitva u Thermopyl, Království nebeské a tak…

  1. A co seriál?

Seriálů by se našla spousta. Teď docela sjíždím Arrow, Walking dead a BBT. Jinak je to určitě House, Simpsonovi, Suits, sem tam HIMYM, Friends, Game of thrones, kde jsem ještě neviděl 3. sérii, za což se omlouvám, nebo třeba ještě Black books.

  1. A jestli máš i oblíbenou knihu?

Přečetl jsem celou ságu o Zaklínačovi, která se mi fakt líbila a jinak je to třeba Hlava XXII, Na západní frontě klid nebo Farma zvířat.

  1. A co pc/xbox/ps hru?

Tak na psku hraju nejradši fifu, ve který rád vyklepnu bratra a na PC to jsou to asi všechny díly Age of empires, ve kterým zase rád vyklepnu třeba Flígla nebo Bennyho.

  1. No to už bude pár let, cos je naposledy vyklep….Ne/Oblíbené jídlo?

Asi největší humus je koprovka. Popravdě řečeno nikdy jsem jí ani nejedl, protože mi strašně smrdí. A další dobrej humáč je dušená mrkev. A nejradši mam jakýkoliv maso. Třeba grilovaná krkovička na grilu potěší. A pro ty co to neví, kuřecí není maso.

  1. Ne/Oblíbené pití (alko i nealko)?

V oblíbenosti alka jasně vítězí pivo a v nealku točená malinovka s kofolou. A neoblíbený alko pití je určitě zelená a nealko cokoliv, co obsahuje v názvu multivitamin.

  1. Ne/oblíbený školní předmět?

Nejvíc mě bavili předměty, jako třeba děják nebo zemák a nejvíc mě srala fyzika s Válkem a chemie s Kyzlicí. Mor na ně.

  1. Máš nějakou vysněnou ženskou?

Tak těch by bylo tolik, že kdybych ti je tu měl všechny vypsat, tak ti to nikdy nepošlu.

  1. No i tak ti to trvalo dost dlouho, tak dem dál. Vysněná značka auta?

V mým vozovým parku už mi chybí jenom nějaký Lambo a potom Shelby GT 500 ideálně z roku 1968. A tímto se opět obracím na managera Trusu, ať s tím něco udělá.

  1. Kdybys nechlastal, tak si už si to moh všechno dávno mít. Máš nějaké oblíbené přísloví nebo motto?

Tady bych si asi půjčil hlášky od Flígla. 5 na 5 je prostě legendární a je to odpověď na většinu otázek ve vesmíru. Tam kde selže 5 na 5, platí 6 čestných.

  1. Fanoušči určitě čekali tvoje dříve oblíbené „Všechno je na hovno, jenom včely sou na med a ten je taky na hovno.“ Ale OK. Jaké máš oblíbené zvíře? Máš nějaké doma?

Doma mám bratra. Kdo ho zná, pochopí, kdo ne, tak ať přijede na návštěvu. Vstup je určitě levnější než do Zoo a podívaná je minimálně stejná, né-li lepší. A oblíbený zvíře by byl asi vlk a samozřejmě liška. Už se těším, až se na ní k Flíglovi dojdu podívat. 

  1. Bratra sem dlouho neviděl, asi zas někdy zajdu. Kde rád nakupuješ oblečení?

Docela rád chodím do New Yorkra a do C&A.

  1. Jsi dochvilnej?

Já si myslím, že celkem jo. Do hospod se vždycky snažím přijít včas a zbytek mě nezajímá. Já totiž nechodím pozdě, jenom ostatní přišli dřív.

  1. Kolikrát jsi člověkem?

Umím snad česky, potom anglicky a taky trochu rusky. Takže bych to viděl na krásnejch 2 a půl chlapa. Teď jsem si uvědomil, že jsem je zapomněl zmínit u seriálů.

  1. V kolik chodíš běžně spát a v kolik vstáváš?

Snažím se jít spát do půlnoci a vstávat mezi 7-8. Samozřejmě se to mění podle aktuálního programu, a když přijdu v 5 ráno domů z kalby, tak v 7 opravdu nevstávám.

  1. Co tě dokáže nejvíc vytočit?

Nejvíc mě sere to, že tenhle dotazník musím psát sám na kompu a nemůžu ho dělat s nějakou pěknou reportérkou. A pak mě ještě serou debilní lidi, a když mi v hospodě nedonesou pivo přesně, když dopíjím a musím na něj čekat.

  1. Na tohle je Bella nejlepší. Sotva se napiješ z prvního, už se nese druhý. Jumbo by moh vyprávět. Eště nám všem pivo dluží. Jakej používáš internetovej prohlížeč?

Mam Firefox a Exploler.

  1. A co máš jako domovskou stránku?

Tam mam klasiku v podobě seznamu.

  1. Jakej máš mobilní telefon?

Nokia lumia 820. Ale na poličce mi pořád leží můj starý sony, kterýmu dojde baterka asi tak v roce 2859.

  1. Máš nějaké tetování, případně prozradíš jaké?

Tetování mám tak maximálně od míče, když s ním dostanu v bráně a to není moc plánovaný.

  1. Máš nějaký životní vzor?

Docela se mi líbil styl jednoho týpka v Suits. Jak se jenom jmenoval… už vím. Byl to Harvey Specter.

  1. Schvaluje se. Blondýny nebo brunety?

Čím rezavější střecha, tím vlhčí sklep. V podstatě je mi to ale asi jedno.

  1. Ronaldo nebo Messi?

Z nich určitě Ronaldo, protože Messi těží z hry celý Barcelony a kdyby hrál třeba v Anglii tak by to vypadalo úplně jinak.

  1. Sprcha nebo vana?

Po fotbale sprcha, ale rád se naložím i do vany.

  1. Zima nebo léto?

V létě je vedro, v zimě je zima, alespoň většinou teda, takže volím jaro.

  1. Lyže nebo snowboard?

Kolo.

  1. Vodka nebo rum?

Tak tohle je určitě zajímavá otázka. Kdybych to měl pít čistý, tak je to rum, ale pokud se to s něčím napíchá ve správným poměru, asi tak 50 na 50, což je v podstatě obdoba 5 na 5, tak je mi to jedno.

  1. Android nebo iOS?

WP8.

  1. Kuřák nebo nekuřák?

Nekuřák.

 

  1. A chtěl bys ještě něco vzkázat na závěr?

Přestaňte mě srát a začněte chodit na zápasy, jinak mě všichni, co to čtete a nepřijdete, zvete na 6 čestných. Práci zdar a rukám klid.

 

Předchozí díly:

40+1 otázka pro Lukáše Novotného

40+1 otázka pro Jakuba Nováka

40+1 otázka pro Jana Flégla

40+1 otázka pro Matěje Jandáka

40+1 otázka pro Jana Doležala

40+1 otázka pro Jana Malého

40+1 otázka pro Lukáše Mařana

40+1 otázka pro Karla Dvořáka

40+1 otázka pro Petra Beneše

 

 

Zpět