40+1 otázka pro Karla Dvořáka

20.01.2014 17:11

V druhém díle našich otázek jsme vyzpovídali jednu z našich posil z Hell Spartans - Karla Dvořáka. 


 

  1. Ahoj. Nejdřív se nám představ (jméno, přezdívka, věk, povolání, pozice v Trusu…)

    Jmenuji si Karel Dvořák a je mi 21let. Říkají mi Karlos. Pracuji jako prodavač fotografické techniky a příslušenství. V Trusu většinou hraji jako útočník.
  2. Jak ses dostal do Trusu? Vzpomeneš si na první zápas?

 No už ani přesně nevím. V předchozím týmu Hell Spartans si přišel Jumbo jako nepotřebný a měl touhu změnit dres. Přišlo nám tam dost nových kluků, které jsem pořádně neznal a neměl si s nimi tolik co říci. Tak jsem se rozhodl, že s Jumbem půjdu do Trusu. Zástupce Lišáků souhlasil a bylo hotovo. První zápas za Trus byl právě proti bývalému týmu Hell Spartans.

  1. Na kterej zápas nejraději vzpomínáš a na který bys naopak nejradši zapomenul?

Člověk vždycky rád vzpomíná na zápasy vítězný nebo na ty, kde dal nějaký hezký gól. Asi stojí za zmínku právě jen ten první zápas za Trus, který jsme vyhráli. Já měl nějaké asistence, Jumbo dával snad i dva góly. No paráda!
Nerad vzpomínám na zápasy proti soupeřům, který byli vyslověně kopyta a proti kterým jsme prohráli uplně zbytečnými a náhodnými góly. A těch bylo více než dost.

  1. Měl si před Trusem nějaký fotbalový zkušenosti?

Začínal jsem na Meteoru Praha VIII, Admira Praha, SK Ďáblice, SK Třeboradice, TJ Březiněves a pokud se tam počítá i LoP, tak zmiňovaní Hell Spartans.

  1. To je slušná kariéra. Fandíš kromě Trusu ještě jinýmu fotbalovýmu týmu?

Ano, Spartě. Ze zahraničních klubů je mi sympatický Liverpool.

  1. A nějakýho oblíbeného hráče máš?

Dříve to byl Míra Matušovič. V posledních letech jsem měl rád třeba Manuela Pamiće. Teď se mi líbí Lukáš Vácha. Ze zahraničních fotbalistů asi nemám nějakého oblíbence.

  1. A mimo fotbal, baví tě i jiný sporty (aktivně i pasivně)?

Teď chodim pár měsiců cvičit, takže asi to. A někdy si jdu zaběhat ...

  1. V Trusu se klade velký důraz i na třetí poločas, jaký je tvůj pivní rekord?
    Nejvíce jsem vypil po závěrečných zkouškách – 8.
  2. A jaký pivo si po zápase nejradši vychutnáš?

Pivo moc nemusim. Nemám tedy žádné oblíbené.

  1. Na Trusáka zajímavá odpověď. Máš i přesto nějakou oblíbenou hospodu?

Pohodová hospoda je Bella na Střížkově.

  1. Jakou si rád pustíš hudbu?

Mám rád písničky z 80. let. Český i zahraniční. Ale poslechnu si i moderní hudbu.

  1. Oblíbený film?

Rád se dívám na starší český filmy typu – Na samotě u lesa, Marečku podejte mi pero atd.
Ze zahraničních třeba Dannyho Parťaci. Z kreslených Toy Story.

  1. A co seriály?

Jmenuju se Earl, Krok za Krokem, Přátelé, Simpsonovi, South Park

  1. A jestli máš i oblíbenou knihu?

… ?

  1. Hmm… tak co nějakou pc/xbox/ps hru?

Fifa

  1. Ne/Oblíbené jídlo?

Neodmítnu sýrovou pizzu.

  1. Ne/Oblíbené pití (alko i nealko)?

Mám rád džusy.

  1. Ne/Oblíbený školní předmět?

Tělák nebo dějepis a neoblíbená matika

  1. Máš nějakou vysněnou ženskou?

Tu už mám ?! :-D

  1. Good for you. A vysněná značka auta?

BMW

  1. Máš nějaké oblíbené přísloví nebo motto?

To asi nemám.

  1. Jaké máš oblíbené zvíře? Máš nějaké doma?

Vždycky jsme měli doma kočku, než se narodili sourozenci. Jenže na kočky má ségra alergii. Máma má zase na psy. Ale máme doma teď dva ošklivý naháče, sklípkana a krysu.

  1. Kde rád nakupuješ oblečení?

Nevim. To je různý.

  1. Jsi dochvilnej?

Všude chodim včas! Vždycky jsem všude až moc brzo. Na rozdíl od ostatních hráčů Trusu :-)

  1. Kolikrát jsi člověkem?

Jednou … jestli vůbec.

  1. V kolik chodíš běžně spát a v kolik vstáváš?

Kolem půlnoci a vstávám v sedm. Pak jdu do fitka a pak do háku.

  1. Co tě dokáže nejvíc vytočit?

Nevim.

  1. Mně třeba takováhle odpověď. Jakej používáš internetovej prohlížeč?

Google Chrome

  1. A co máš jako domovskou stránku?

Seznam.cz

  1. Jakej máš mobilní telefon?

HTC Evo 3D

  1. Máš nějaké tetování, případně prozradíš jaké?

Mám na koze. (Pražský Hrad a Spartu). Za pár dní to bude pokračovat na rameno a na ruku.

  1. Máš nějaký životní vzor?

Nemám

  1. Blondýny nebo brunety?

To je různý.

  1. Ronaldo nebo Messi?

Ronaldo

  1. Sprcha nebo vana?

Sprcha

  1. Zima nebo léto?

Léto

  1. Lyže nebo snowboard?

Ani na jednom jsem nikdy nestál.

  1. Vodka nebo rum?

Rum

  1. Android nebo iOS?

Android

  1. Kuřák nebo nekuřák?

Nekuřák

  1. Výborně, tak to bude všechno. Moc ses nám teda nerozpovídal. Snad sis to šetřil na závěr. Teď máš možnost vzkázat cokoliv komukoliv.

Fanděte a choďte podporovat TruSS. Stojí to za to!

 

 

Předchozí díly:

40+1 otázka pro Petra Beneše

Zpět