40+1 otázka pro Lukáše Mařana

24.01.2014 17:41

Hostem dnešních otázek je jeden ze zakládajících hráčů, útočník Lukáš Mařan. Enjoy!

 

  1. Ahoj. Nejdřív se nám představ (jméno, přezdívka, věk, povolání, pozice v Trusu…)

Ahoj. Jmenuji se Lukáš Mařan, ale fanoušci Liščího Trusu mě znají spíš jako Mařku. Je mi 22 let a stále se ještě snažím studovat, při studiu si přivydělávám jako prodavač v antikvariátu. Na dresu mám číslo 17, ale už si vůbec nepamatuju z jakýho důvodu zrovna tohle číslo. Nejčastěji hraju v útoku, ale protože mi to moc nejde tak to poslední dobou chodim kazit i do obrany.

  1. Jak ses dostal do Trusu? Vzpomeneš si na první zápas?

Jsem jeden ze zakládajících členů. Pamatuju si, jak se na střední škole o přestávkách Trus zakládal, jak jsme vymýšleli název atd. Můj první zápas byl kvůli nemoci až zápas v Čakovicích proti Teamu. Hodně se mi povedl a nastřílel jsem hattrick, ale spíš než nějakou skvělou formou to bylo tím, že soupeř měl v bráně nějakou holku, na kterou se nikomu jinýmu nechtělo střílet.

  1. Góly se počítaj! Na kterej zápas nejraději vzpomínáš a na který bys naopak nejradši zapomenul?

Rád vzpomínám na první zápas LoP proti Realu Praha. Sice jsme na penalty prohráli, ale na první ligový zápas se nezapomíná. Jinak jsem měl rád zápasy proti Slovan Patriots (R.I.P.) a samozřejmě derby proti Hellům a Elitě ještě za starých časů. Tak nikdy jsem neměl moc rád zápasy proti Letný. Byli to docela debilové. A co se týká zapomínání tak asi nějakej ten výprask od Destiny.

  1. Měl si před Trusem nějaký fotbalový zkušenosti?

Opravdu hodně málo, že to snad ani nestojí za řeč.

  1. Fandíš kromě Trusu ještě jinýmu fotbalovýmu týmu?

Jsem velký fanoušek Manchesteru United. GGMU

  1. A nějakýho oblíbenýho hráče máš?

Můj útočný vzor vždycky byl Filippo Inzaghi. Jinak mám rád Wayna Rooneyho, Paula Scholese a Ole Gunnara Solskjaera.

  1. A mimo fotbal, baví tě i jiný sporty (aktivně i pasivně)?

Žádný sport nedělám závodně, ale rekreačně hraju squash, občas basketbal. V létě rád chodím na brusle nebo běhat. A po delší době jsem zase začal navštěvovat posilovnu. V zimě jezdím na snowboardu a poslední dobou jsem odhalil i kouzlo běžek. Pasivně mám rád většinu sportů, rád sleduji hokej, lyžování, atletiku nebo ženský plážový volejbal je skvělý sport.

  1. V Trusu se klade velký důraz i na třetí poločas, jaký je tvůj pivní rekord?

Na svých třetích poločasech velmi pilně trénuji, ale forma pořád není nejlepší. Můj pivní rekord je již docela vousatý nějaké tři roky zpátky se mi povedlo vypít 13 piv. Poslední dobou se bohužel nemůžu dostat na dvojciferný počet.

  1. Tak snad se dostaneš co nevidět zase do formy. S jakym pivem se ti ty rekordy nejlíp trhaj?

Nejsem žádný velký gurmán, takže spíš než oblíbené řeknu to, co piju nejčastěji a to je poslední dobou Gambrinus jedenáctka. Ještě mi docela chutná Černá hora nebo klasika, Prazdroj.

  1. Máš i oblíbenou hospodu?

Tak trávím v hospodách určitou část svého života, takže je jasný, že mi jich pár přirostlo k srdci. V Praze jsou to Bella na Střížkově, což je kultovní hospoda Liščího Trusu, Hokejka na Čerňáku. V Plzni samozřejmě Kačaba, dále Sally Brown nebo Jameson. 

  1. Jakou si rád pustíš hudbu?

Poslouchám převážně hip hop.  Mám rád věci od Snowgoons, Sicknature, Sean Strange, AOTP, Jedi Mind Tricks, Atmosphere, Beastie Boys, RA the Rugged Man, Gavlyn, Swollen Members, Madchild, Dilated Peoples nebo Guiltyho Simpsona. Když nemám chuť na hip hop, poslouchám „staré vykopávky“, jako Beatles, Edith Piaf nebo Johnny Cash. Určitě jsem ale na spoustu věcí zapomněl. Co se týká české hudby, poslouchám jí velmi okrajově, takže ani nemám kromě Prago Union nějaké oblíbence.

  1. Vyčerpávající odpověď. Co oblíbený film?

Z oblíbených filmů musím jmenovat Mlčení jehňátek, Amélie z Montmartru, Počátek, Lola beží o život, Mrtvá nevěsta, Někdo to rád horké. Jinak mám rád staré sci-fi takže stará Planeta opic, Vetřelec nebo Star Wars.

  1. A co seriály?

Napadá mě Dead like Me, True Blood, TBBT, Scrubs a The Newsroom.

  1. Vzhledem k tvý brigádě máš určitě i oblíbenou knihu…

Tak samozřejmě jako pracovník antikvariátu dost čtu. Mám rád Zabijáka od Emila Zoly, Katyně od Pavla Kohouta, Cizinec od Camuse, Hlava XXII od Hellera nebo skoro všechno od George Orwella.

  1. A co pc/xbox/ps hru?

Mám jenom PC a rád si zahraju FIFU, NHL, Football Managera nebo třeba starou dobrou Mafii.

  1. Ne/Oblíbené jídlo?

Poslední dobou zjišťuju, že dobré jídlo nemusí za každou cenu obsahovat maso. Takže nějaký těstoviny, dýňový rizoto, ale nějaký dobře udělaný steak s gratinovanými brambory je prostě úžasný. Z ovoce mám rád ananas a pomeranč. Od mala mám obrovskou nenávist proti všem druhům hub, takže rozhodně houby. Nejsem fanoušek ani ořechů a rozinek.

  1. Ne/Oblíbené pití (alko i nealko)?

Z nealkoholických nápojů mám rád Kofolu. V alku jednoznačně vítězí pivo. Z neoblíbených musím uvést Tonic a z alka asi všechno co má víc než 20%. Už i to víno jsem schopnej pít.

  1. Ne/oblíbený školní předmět?

Ve škole jsem vždycky trpěl na hudebce, ať to bylo na základce nebo na střední. Jinak latina, deskriptiva. Na vejšce mě sere asi úplně všechno.

  1. Máš nějakou vysněnou ženskou?

Tak kdo nemá.  Jednoznačně Audrey Tautou, Colleen Haskell, Mena Suvari, Alize Cornet  a Kajsa Bergqvist. Z těch, kterým to dneska už tolik nesluší, ale v době největší krásy jsem velmi obdivoval Jodie Foster nebo ještě hlouběji do minulosti Audrey Hepburn.

  1. A vysněná značka auta?

Auta mi nikdy moc neříkaly a moc se v nich nevyznám. Takže trapně řeknu, že by mi bohatě stačila Škoda Superb.

  1. Máš nějaké oblíbené přísloví nebo motto?

Jak mám na jednom svém tričku Impossible is nothing.

  1. Tak pozor, nás sponzoruje Nike, takže radši změníme téma. Jaké máš oblíbené zvíře? Máš nějaké doma?

Zvíře teď nemám, dřív jsem měl křečka. Když jsem byl malý, tak jsem miloval nosorožce.

  1. Kde rád nakupuješ oblečení?

Co se týká, bot mám rád Asics Gel Lyte škoda, že už se do Čech nedováží. Kopačky preferuju Nike. Ostatní oblečení už moc vyhraněné nemám, asi kromě triček, ty většinou kupuju od kapel nebo týmů, kterým fandím.

  1. Jsi dochvilnej?

Jak říkal Sir Alex Ferguson dochvilnost je známka disciplíny, a pokud jí nemáte, nemůžete uspět. Takže si už na to dávám větší pozor, ale pořád bych se neoznačil za dochvilného.

  1. Kolikrát jsi člověkem?

Bohužel mockrát ne. Umím akorát špatně anglicky a tragicky rusky. Ve francouzštině umím jenom sortie a německy Hande hoch!.

  1. V kolik chodíš běžně spát a v kolik vstáváš?

Většinou mi to vychází, že jdu spát kolem půlnoci a ráno se snažím nejpozději do půl deváté vstát.

  1. Co tě dokáže nejvíc vytočit?

Jsem klidnej člověk. Vytočím se jenom, když mi to nejde na hřišti.

  1. Jakej používáš internetovej prohlížeč?

Google Chrome

  1. A co máš jako domovskou stránku?

Jsem oldschooler, takže Seznam.cz.

  1. Jakej máš mobilní telefon?

Samsung Galaxy S Duos

  1. Máš nějaké tetování, případně prozradíš jaké?

Nemám nic, ale vypadá to, že ho možná i budu mít.

  1. Máš nějaký životní vzor?

 Obdivuju Sira Alexe Fergusona. Je to pro mě příklad tvrdé práce, loajality a dalších vlastností, které cenim.

  1. Blondýny nebo brunety?

Dřív vyhrávaly tmavovlasé dívky, ale poslední dobou spíš blondýnky.

  1. Ronaldo nebo Messi?

Ani jeden. Španělsko je pro simulanty. Anglie rulez

  1. Sprcha nebo vana?

Je mi to jedno.

  1. Zima nebo léto?

Spíš léto

  1. Lyže nebo snowboard?

Snowboard

  1. Vodka nebo rum?

Ani jedno, ale když už, tak rum.

  1. Android nebo iOS?

Android

  1. Kuřák nebo nekuřák?

Bohužel kuřák a po marných pokusech přestat ještě silnější než kdy dřív.

 

  1. A chtěl bys ještě něco vzkázat na závěr?

Fanděte Trusu, choďte na zápasy na všechny tři poločasy, buďte Ultrus. Buďte real. A nezapomeňte, že fotbal je jenom záminka. Liščí Trus Against Football!


 

Předchozí díly:

40+1 otázka pro Karla Dvořáka

40+1 otázka pro Petra Beneše

Zpět