40+1 otázka pro Jana Malého

27.01.2014 17:22

Tentokrát se pod palbu otázek dostal jeden z našich gólmanů a také jeden z původních Lišáků - Honza Malý.

 

  1. Ahoj. Nejdřív se nám představ (jméno, přezdívka, věk, povolání, pozice v Trusu…)

Čau. Jmenuju se Jan Malý nebo jinak Malýny, je mi 22 let a studuju na ČVUT v Praze elektrotechniku. Pozice v týmu je různá podle situace a potřeb. Nejradši mám obranu nebo útok. Jsem takovej univerzál.

  1. Jak ses dostal do Trusu? Vzpomeneš si na první zápas?

Když vznikal první tým, kluci sháněli ještě někoho, protože jich bylo málo, tak oslovili mě. A taky potřebovali někoho, kdo v brance neuhne míči, když chytá. První zápas si pamatuju. Byl to zápas s DUCK 4077 na Kobylisích, první zápas Trusu historicky. Přesný výsledek nevím, ale vím, že jsme málem překvapili. Nakonec to byla těsná prohra.

  1. No bylo to 3:0, ale čekal se větší nářez, to je pravda. Na kterej zápas nejraději vzpomínáš a na který bys naopak nejradši zapomenul?

Nejraději vzpomínám na derby s Hell Spartans na Pohořelci. Dal jsem dvě branky, vyhrálo se. Jinak každy zápas za Trus je pro mě čest a na žádný bych nechtěl zapomenout.

  1. Tos řek moc hezky. Měl si před Trusem nějaký fotbalový zkušenosti?

Asi v 7 letech jsem hrál měsíc za Junior Praha a odehrál 2 školní turnaje. Jednou za ZŠ V Rybníčkách a jednou Za Gymnázium Čakovice.

  1. Fandíš kromě Trusu ještě jinýmu fotbalovýmu týmu?

Samozřejmě. Mým nejoblíbenějším týmem je Slavie Praha.

  1. A nějakýho oblíbenýho hráče máš?

Vždycky jsem měl rád Franka Lamparda, z Čechů se mi líbí Petr Čech a Tomáš Rosický. 

  1. A mimo fotbal, baví tě i jiný sporty (aktivně i pasivně)?

Mám sport hodně rád a několika sportům se i aktivně věnuju. Když mám čas, chodím na squash a tenis, někdy na stolní tenis. V zimě mě hodně baví sjezdové lyžování a v létě cyklistika. V televizi mě nejvíce baví tenis a hokej. Ze zimních sportů rád sleduju biatlon a skoky na lyžích. Samozřejmě velké fotbalové zápasy, jako derby, reprezentace, zápasy Slavie, sleduju taky. Jinak většinou se snažím sledovat i závody formule 1.

  1. V Trusu se klade velký důraz i na třetí poločas, jaký je tvůj pivní rekord?

Myslím, že určitou průpravu na třetí poločas mám. Můj rekord je 15 piv za den a 12 za večer.

  1. To není vůbec špatný. A jaký pivo si po zápase nejradši vychutnáš?

Poslední dobou mi chutnají piva z malých pivovarů, například Hendrych z Vrchlabí. Z velkých pivovarů nejradši Kozla z Velkých Popovic.

  1. Máš i oblíbenou hospodu kam na ty piva z malých pivovaru chodíš?

Samozřejmě, že jako snad každý v Trusu mám několik oblíbených hospod. Každá má své kouzlo a mám na ni nějakou vzpomínku. Jednou z nejoblíbenějších je čakovická hospoda Na kolejích, jedna z prvních hospod, kam jsem chodil.  Podobně například Bella na Proseku, kde se nejčastěji hasila žízeň ze zápasů Trusu. Blízko bydliště mám oblíbenou Malešickou tvrz a Šatlavu. Z hlediska piva mám ale nejradši Krkonošskou hospůdku v Bubenči.

  1. Jakou si rád pustíš hudbu?

Nejradši mám rockovou a punk-rockovou hudbu. Z českých kapel poslouchám třeba Tři sestry, Wohnouty, Škwory, ze slovenských Horkýže slíže a Iné kafé, z těch mezinárodních SKA-P, Green Day a Linkin Park.

  1. Oblíbený film?

Filmy sleduju, ale vysloveně oblíbený nemám.

  1. A co seriál?

Tady je to podobné jako u filmů. Poslední dobou mě nejvíc zaujalo Suits. House M. D. Je taky super klasika.

  1. A jestli máš i oblíbenou knihu?

Rád čtu thrillery. Můj oblíbený autor je Dan Brown.

  1. A co pc/xbox/ps hru?

Mám rád hlavně sportovní a závodní hry. FIFA, NHL, Need for Speed...

  1. Ne/Oblíbené jídlo?

Mám rád omáčky. Svíčkovou, rajskou. Moc nemusím brokolici na jakýkoli způsob.

  1. Ne/Oblíbené pití (alko i nealko)?

Pivo je jasně nejoblíbenějším nápojem, z nealka Kofola nebo malinovka a whiskou taky nepohrdnu. Nemám rád zelenou a takový ty sladký alkoholy.

  1. Ne/Oblíbený školní předmět?¨

Každej školní předmět je neoblíbenej.

  1. Máš nějakou vysněnou ženskou?

Mám.

  1. A vysněná značka auta?

Škoda Octavia.

  1. Skromnej kluk, tak to má bejt. Máš nějaké oblíbené přísloví nebo motto?

I pád na hubu je pohyb kupředu. To je asi nejvýstižnější.

  1. Jaké máš oblíbené zvíře? Máš nějaké doma?

Doma žádný zvíře nemám, ale psi jsou super.

  1. Kde rád nakupuješ oblečení?

Nemám žádný oblíbený obchod s oblečením. Kde najdu to, co chci tam to koupím.

  1. To zní rozumně. Jsi dochvilnej?

Myslím, že docela jo. Občas to samozřejmě nevyjde. ;-)

  1. Kolikrát jsi člověkem?

Asi dvakrát. Angličtina sice není stoprocentní, ale zase mám základy i němčiny a španělštiny.

  1. V kolik chodíš běžně spát a v kolik vstáváš?

Chodím spát mezi desátou večer a jednou ráno a probouzím se mezi 8 a 10

  1. Co tě dokáže nejvíc vytočit?

Toho by bylo. Sportovní výsledky moje i cizí, škola, práce, debilita druhejch lidí, politika, volení komunistů, ale nejvíc mě sere, když mi něco nejde.

  1. Jakej používáš internetovej prohlížeč?

Nejčastěji Google Chrome, občas Internet Explorer.

  1. A co máš jako domovskou stránku?

Centrum.cz

  1. Jakej máš mobilní telefon?

Sonny Ericsson Xperia miniPro

  1. Máš nějaké tetování, případně prozradíš jaké?

Nemám nic a ani neplánuju.

  1. Máš nějaký životní vzor?

Mámu a tátu.

  1. Blondýny nebo brunety?

Většinou barva vlasů nerozhoduje, ale radši brunety.

  1. Ronaldo nebo Messi?

Nemám rád ani jednoho, ale radši Ronalda.

  1. Sprcha nebo vana?

Vana.

  1. Zima nebo léto?

Určitě zima, ale léto je asi druhý nejoblíbenější období v roce.

  1. Lyže nebo snowboard?

Lyže jsou jasná volba. Na snowboardu jsem nikdy nestál a ani to zkoušet nechci.

  1. Vodka nebo rum?

Moc nepiju ani jedno. Ale ani jedno mě neurazí.

  1. Android nebo iOS?

Tak to mi je úplně jedno.

  1. Kuřák nebo nekuřák?

Nekuřák.

 

  1. A chtěl bys ještě něco vzkázat na závěr?

Určitě. Aby fanoušci chodili na zápasy. Má to smysl. Myslím, že jsme dobře doplnili tým, a že výkony budou dobrý.  S podporou fanoušků se hraje hned líp. A ještě bych chtěl fanoušky pozvat i na třetí poločasy, kde je taky důležitá jejich podpora.

 

 

Předchozí díly:

40+1 otázka pro Lukáše Mařana

40+1 otázka pro Karla Dvořáka

 40+1 otázka pro Petra Beneše 

Zpět