40+1 otázka pro Jana Flégla

07.02.2014 23:08

V dnešním díle odpovídal lehce podnapilý obránce Honza Flégl.

 

  1. Ahoj. Nejdřív se nám představ (jméno, přezdívka, věk, povolání, pozice v Trusu…)

 Čus, TRUS!! Jmenuju se Jan Flégl, jinak jsem známej jako Flígl. Je mi 21. Studuju na VŠE mezinárodní obchod. Povolání nemam, akorát když je nějaká akce tak si přivydělám jako bedňák. V Trusu se snažím hrát především obranu.

  1. Jak ses dostal do Trusu? Vzpomeneš si na první zápas?

Na gymplu jsem se kolem trusu pohyboval už od začátku, ale hrát sem za trus nechtěl, protože fotbal neumim a i z toho důvodu ani oni nechtěli mě. Podle stránek trusu byl můj první zápas nějakej záskok, vůbec už nevim s kym se hrálo, ani kdy to bylo. Každopádně se tam ukázalo, že nejsem jedinej, kdo neumí hrát a tak už jsem zůstal.

  1. Na kterej zápas nejraději vzpomínáš a na který bys naopak nejradši zapomenul?

Nepamatuju si nic.

  1. Měl si před Trusem nějaký fotbalové zkušenosti?

Nic velkýho. Akorát ještě snad ve školce sem chodil trénovat do Chaber, ale to bylo k ničemu.

  1. Fandíš kromě Trusu ještě jinýmu fotbalovýmu týmu?

Jenom Trus!!

  1. Supr. A nějakýho oblíbenýho hráče máš?

:D :D

  1. Jasný.  Tak zkusíme zabrousit mimo fotbal, baví tě i jiný sporty (aktivně i pasivně)?

Jo, baví mě většina sportů. Nejvíc asi basket. Pasivně mě sporty nebavěj ani třeba na PC. Jediný kdy sporty sleduju v televizi, tak je při olympiádě a když je to mistrovství.

  1. V Trusu se ale klade velký důraz i na třetí poločas, jaký je tvůj pivní rekord?

Těžko říct no. Tipnul bych to na takovejch 15, spíš asi víc. Vždycky mam pocit, že mam na účtu víc než sem vypil. Ve Svijanech myslim, že sme dali všichni kolem 20, ale to se těžko počítá, když se pije celej den.

  1. No tenkrát po zápase to bylo minimálně o jedno víc jak Jumbo, kterej měl 16…A jaký pivo si po zápase nejradši vychutnáš?

To takhle nejde přesně říct. Asi Plzeň, jinak mám rád Svijany, Kozla a teď dost piju Klášter 10, ale to je tim, že ho maj u Koček levný a né tim, že by bylo něčím vyjímečný. Mám rád piva z malejch pivovarů. Celkově mám rád asi většinu piv. Akorát nemám rád Ferdinanda a Krušovice a Budvaru taky moc neholduju, i když ta dvanáctka docela jde, když neni nic jinýho.

  1. Určitě máš i nějakou oblíbenou hospodu...

Jistě. Chodim ke Kočkám Potom, i když tam moc často nezavítám, to mam rád u Davida v Krkonošské hospůdce. Míval jsem rád Bellu, ale co tam začali čepovat Krušovice tak už to není, co bejvalo.

  1. Jakou si rád pustíš hudbu?

Poslouchám vpodstatě všechno. Hlavně poslouchám rock, punkrock atd. Poslední dobou jedu především na Dropkick Murphys, SKA-P, Flogging Molly, System of a down a z českých Wohnout, ŠKWOR, Gramotón a teď už ne tak často Tři sestry.

  1. Oblíbený film?

Pulp fiction, celkově teda Tarantinova tvorba, všechny díly Hvězdnejch válek a nevim, je toho spousta.

  1. A co seriál?

Hmm.. The Wire, Game of Thrones, Breaking Bad, Spartacus … dál Suits, Scrubs,Firefly, klasiky jako: TBBT, HIMYM, M*A*S*H, Futurama, simpsni atd. Koukal sem na první sérii Vikings a nějak mě nebavily poslední díly, ale stejně na to budu koukat dál… Jo, ještě Father Ted, je to taková blbost, ale prostě feck off!!

  1. Oukeej…A jestli máš i oblíbenou knihu?

Píseň ledu a ohně. Doufám, že to ten dědek dopíše dřív, než zemře. Zaklínač, ale u toho sem nedočet všechny díly. Jinak jako malej jsem hodněkrát čet Na ostřích čepelí, Poslední bere vše ad., který napsal Miroslav Žamboch. Takže celkově sem spíš do fantasy.

  1. A co pc/xbox/ps hru?

Nemám xbox ani ps. Takže všechno co sem kdy hrál, tak bylo na PC. Teď už tolik nehraju, ale Skyrim, GTA SA, ze starejch pecek nezapomenu na Mafii, Diablo 2, Gothic, Age of Empires 2, Battle for middle-earth.

  1. Ne/Oblíbené jídlo?

Když je to dobře připravený tak je dobrý všechno. Klasicky svíčková, koprová a takový český klasiky, ale jak řikám, musí to kuchař umět a ne jako onehdá ve školní jídelně, že prdnou bílou sračku na talíř a vydávaj to za koprovku. Bych blil.

 Nemam rád takový ty hospodský bílý houskový knedlíky, je to jenom pěna bez chuti. Nechápu, když už kurva chtěj podávat knedlíky, tak ať kurva místo cesty do Makra udělaj normální těsto. Neřikám, že to musí bejt jak od maminky, ale za trochu snahy bych i připlatil.  Navíc je to ostuda, je to taková česká specialita bych řek, a když si to dá cizinec v hospodě tak si pak musí myslet, že jsme prasata.

  1. To si asi bude myslet stejně, ale jinak souhlas. Co ne/oblíbené pití (alko i nealko)?

Oblíbený alko je samozřejmě pivo, víno, medovina, za poslední rok-dva sem začal mít rád whisk(e)y. Jinak pálenky, Jager. Z nealka voda, kofola…Neoblíbený alko...(dlouze se zamyslí)...nechutnalo mi saké když sem ho jednou měl, ale bude toho víc. K nealku bych řek, že nemám rád colu. Dával sem si jí minule v Belle, protože sem jel autem a málem sem se z toho poblil, fakt humus, nevim jak sem to moh kdysi pít.

  1. Ne/oblíbený školní předmět?

To je fuk, stejně sem při hodinách nevnímal.  A teď už tam ani nechodim.

  1. Máš nějakou vysněnou ženskou?

To ani nebudu říkat. To se stejně zas příští tejden změní.

  1. A vysněná značka auta?

Nevim no. Lamborghini nebo Maserati.

  1. Máš nějaké oblíbené přísloví nebo motto?

Neřek bych. Mám oblíbené hlášky z různejch filmů a seriálů. Třeba z filmu Blbý a blbější: „I zdi sou posraný.“ Ale přímo motto, kterym bych se řídil, nemam.

  1. Jaké máš oblíbené zvíře? Máš nějaké doma?

Mám doma modrožlutou andulku. Jmenuje se Bob a je mu asi 12 let.

  1. Tak snad se snese s liškou, která ti brzy doma přibude. Kde rád nakupuješ oblečení?

Nemam rád nakupování.

  1. Jsi dochvilnej?

Jak kdy.

  1. Kolikrát jsi člověkem?

Umim docela dobře anglicky, něco málo umim rusky a ještě lehký základy španělštiny.

  1. V kolik chodíš běžně spát a v kolik vstáváš?

Běžně chodim spát kolem půlnoci, občas až kolem druhý, zase si to vynahrazuju dopoledne, kdy vstávám už kolem poledne.

  1. Co tě dokáže nejvíc vytočit?

Jak už sem psal, štvou mě ty hospodský odfláknutý HK.  Pak mě štvou lidi, co pořád nahlašujou Why so serious (najdete, možná, na facebooku – takovej morbidni občas rasistickej humor) a ještě víc lidi, co to pak zablokujou. Já chápu, že to některý lidi to třeba pohoršuje a tak, ale jak k tomu přijdu já, když přijdu o svojí denní dávku zábavy. Jak je známo, smích prodlužuje život a když mi ho takhle kradou tak mě vlastně systematicky připravujou o život. Až zjistim kdo to dělá tak je zažaluju. Nebo možná ne, záleží, jestli se mi bude chtít.

  1. Ty knedlíky ti koukam hodně ležej v žaludku. Jakej používáš internetovej prohlížeč?

Mozzila Firefox

  1. A co máš jako domovskou stránku?

Tyvole nevim. Počkej,  se kouknu…. Ha! Google tam je.

  1. Jakej máš mobilní telefon?

Takovej stříbrnej, tenkej. Samsung je na tom napsaný. Mam někde krabičku a tam je napsanej přesně model, ale než bych ho šel hledat, tak to si radši doleju.  Nějak to do mě dneska teče.

  1. Máš nějaké tetování, případně prozradíš jaké?

Nemam, stejně by nebylo vidět :D

  1. Máš nějaký životní vzor?

Ne.

  1. Blondýny nebo brunety?

Když už bych měl vybírat jenom podle toho, tak brunetky nebo zrzky.

  1. Ronaldo nebo Messi?

Kašlu na oba stejně, nevim na koho víc. Beztak to sou nějaký cegáni ne?

  1. No…dá se říct. Sprcha nebo vana?

Ideálně výřivka, ale normálně sprcha.

  1. Zima nebo léto?

V létě chutná líp. 

  1. Lyže nebo snowboard?

Umim na obou. Na lyžích, ale jezdim už od malička. Pamatuju si jak mě ještě jako malinkýho, táta poprvé postavil na takový malinký lyžičky  u nás za barákem a učil mě jak na tom stát a tak, pak mě tahal na nějakym laně nebo co, než mě pustil na menší svážek. Prostě myslim, že na lyžích si to celkem dávám. Snowboard mam teprve posledních pár let. Nemam toho na něm zas tolik naježděno, ale celkem mi to šlo a řek bych, že jezdim tak průměrně. 

Jednoznačně volim lyže.

  1. Supr, že si tu jednoznačnou volbu doprovodil tak zajímavym příběhem. Vodka nebo rum?

Ani jedno mi moc nejede. Ale vodka s redbullem nebo rum s kolou, to joo.

  1. Android nebo iOS?

Nemam ani jedno.   Jablíčko nechcu.

  1. Kuřák nebo nekuřák?

Nekuřák!!

 

  1. A chtěl bys ještě něco vzkázat na závěr?

TRUS !!!  Choďte fandit a podporujte nás ve všech třech poločasech !! ..heh,  sem se přitom rozhovoru lehce opil :D

 

 

Předchozí díly:

40+1 otázka pro Matěje Jandáka

40+1 otázka pro Jana Doležala

40+1 otázka pro Jana Malého

40+1 otázka pro Lukáše Mařana

40+1 otázka pro Karla Dvořáka

40+1 otázka pro Petra Beneše

 

 

Zpět