40+1 otázka pro Lukáše Novotného

14.02.2014 17:52

Dnes přinášíme rozhovor s benjamínkem týmu Lukášem Novotným.

 

  1. Ahoj. Nejdřív se nám představ (jméno, přezdívka, věk, povolání, pozice v Trusu…)

Ahoj, jmenuji se Lukáš Novotný a v Trusu hraji pod přezdívkou Luky a číslem 16. Nedávno jsem oslavil své 20. narozeniny a jsem tedy nejmladší hráč Trusu. Jinak studuji prvním rokem stavební fakultu na ČVUT. Moje pozice v Trusu je taková, že se spíše snažím být tam, kde zrovna nikdo není.

  1. Jak ses dostal do Trusu? Vzpomeneš si na první zápas?

Pokud si dobře vzpomínám, tak jsem se do Trusu dostal na podzim roku 2011 přes Malýnyho. Můj první zápas byl určitě v Čakovicích, ale to byl nějaký přátelák. První soutěžní zápas byl proti týmu Mammissero a bylo to v Masné.

  1. Na kterej zápas nejraději vzpomínáš a na který bys naopak nejradši zapomenul?

Rád vzpomínám právě na první soutěžní zápas, protože jsem v něm dal 2 nebo 3 góly a to se moc často nestává. Tenkrát jsme vyhráli 12:7, takže začátek v novém týmu byl povedený.  Také rád vzpomínám na zápas na Letný, už nevím, s kým to bylo, ale 5 minut před koncem jsme prohrávali asi o tři góly a nečekaně jsme srovnali a nakonec v penaltách vyhráli. A nerad vzpomínám na takové zápasy, kde jsme v poslední chvíli přišli o dobrý výsledek.

  1. Měl si před Trusem nějaký fotbalový zkušenosti?

Ano měl jsem. 6 let jsem hrál za Meteor Praha VIII. Asi ve 12ti jsem skončil, protože jsem přestával stíhat školu. Nemusí to být na první pohled znát, ale stihl jsem si vydobýt místo v základní sestavě na pozici defenzivního záložníka. Bylo to hezké období.

  1. Ale v Trusu je to určitě lepší. Fandíš kromě Trusu ještě jinýmu fotbalovýmu týmu?

Fandím Slavii Praha, snažím se ji aktivně podporovat i na stadionu, ale už na to nemám tolik času jako dříve.

  1. A nějakýho oblíbenýho hráče máš?

Konkrétního oblíbeného hráče nemám. Mám takový názor, že i ten nejlepší hráč by bez svých spoluhráčů vlastně nic nedokázal.

  1. Velká pravda. A mimo fotbal, baví tě i jiný sporty (aktivně i pasivně)?

Baví mě hodně sportů. Teď se snažím chodit pravidelně do posilovny a běhat. Míčové sporty, kolo jsou super a v zimě brusle, nebo lyže neuškodí. V televizi se můžu koukat na jakýkoliv sport, samozřejmě fotbal je na prvním místě.

  1. V Trusu se klade velký důraz i na třetí poločas, jaký je tvůj pivní rekord?

No pivní rekord za večer je asi 12 piv, po vypití jsem i dokázal sednout na kolo a bez zranění dojet kam jsem potřeboval. A jinak během celého dne si myslím něco kolem 15 piv.

  1. Dobrej výkon. To se pozná kvalitní skauting. A jaký pivo si po zápase nejradši vychutnáš?

Pivo mám hodně rád, takže mě potěší většina piv. Nejvíce asi Svijany 11.

  1. Máš i oblíbenou hospodu?

Jistě, že mám. Na střední po škole jsme chodili do Pivnice Na Veselí, kde točili asi za 20 Břeňáka. Další je třeba U Trajců, ale po tom co jsem slyšel větu: „Tak sem příště nechoďte“ už oblíbená moc není. Prostě, kde je dobré pivo, tak tam se cítím dobře.

  1. U Trajců je hlavně geniální jídelák. Kdo neviděl, nepochopí. Jakou si rád pustíš hudbu?

Já si asi nejradši pustím rádio, nemám žádný svůj hudební styl. Když se mi líbí nějaká písnička, tak ji prostě stáhnu a nekoukám na to, jestli to rock, nebo to hrajou na Šlágru.

  1. Oblíbený film?

Jednoznačně to je Gladiátor.

  1. A co seriál?

Když už se koukám na televizi, tak to je sport, takže v televizi seriály nesleduju a počítačový divák seriálů také nejsem. Ale při slově seriál se mi nejrychleji vybaví Simpsonovi.

  1. A jestli máš i oblíbenou knihu?

No asi poslední a jediná přečtená kniha je Honzíkova cesta. Opravdu nejsem nějaký knihomol, ale když jsem četl sem tam na maturitu, tak se mi zalíbila kniha Na západní frontě klid.

  1. A co pc/xbox/ps hru?

Jedině PC. Dříve jsem u her trávil celkem dost času, ale nějak mě to pustilo. Teď si občas zahraju letadla War Thunder, FIFU, Dirty 2 nebo Mafii.

  1. Ne/Oblíbené jídlo?

Myslím, že nějak obzvlášť vybíravej nejsem, ale takovou hrachovou kaši nesnesu. Naopak mám rád český klasiky, svíčkovou, knedlo vepřo zelo, dál těstoviny, v létě nějaký to grilovaní. Jídlo je dobrá věc.

  1. Souhlas. Ne/Oblíbené pití (alko i nealko)?

Oblíbené alko určitě pivo, víno se dá taky pít a z tvrdýho domácí pálenku. Neoblíbené alko takové ty sladké aperitivy. Z nealka nejčastěji piju vodu, džusy, sem tam colu, kofolu. Neoblíbené nealko mě nenapadá.

  1. Ne/oblíbený školní předmět?

Chodil jsem na stavební průmyslovku a bavilo mě to tak nějak celkově, vypadá to divně, ale je to tak. Momentálně teď nenávidím matiku.

  1. Wow, tak to se často nevidí. Máš nějakou vysněnou ženskou?

Jo mám v hlavě napsáno, jak by měla taková vysněná ženská vypadat.

  1. Fanynky asi doufaly, že se dozví něco konkrétnějšího…No nic. Co vysněná značka auta?

Mám dvě vysněný auta, jedno na normální ježdění. Líbí se mi třeba Škoda Octavia combi RS, Audi RS 6, Volkswagen Touareg. A to druhý je takovej větší sen, chtěl bych starýho Mustanga.

  1. Máš nějaké oblíbené přísloví nebo motto?

Život je boj.

  1. Jaké máš oblíbené zvíře? Máš nějaké doma?

Oblíbené zvíře nemám, když sem byl malej, měl sem křečka, potom jsem si jednou po škole koupil myš co se s ní krmí hadi a teď mám doma 4. rokem kočku.

  1. Kde rád nakupuješ oblečení?

Když už se dokopu jít si něco koupit na sebe, tak jdu do nějakýho obchodáku a tam se vždycky něco najde. Svůj obchod kam chodím, nemám.

  1. Jsi dochvilnej?

Snažím se být, ale kolikrát se to nepovede.

  1. Kolikrát jsi člověkem?

Skoro dvakrát. Angličtina není vůbec moje silná stránka, ale s pomocí rukou se domluvím. Z němčiny mi toho v hlavě moc nezůstalo.

  1. V kolik chodíš běžně spát a v kolik vstáváš?

Běžně chodím spát okolo půlnoci a vstávám, jak je potřeba. Do školy v 6:30, jinak si rád přispím.

  1. Co tě dokáže nejvíc vytočit?

Když někdo něco řekne nebo slíbí a neudělá to.

  1. Jakej používáš internetovej prohlížeč?

Mozillu Firefox

  1. A co máš jako domovskou stránku?

Seznam.cz

  1. Jakej máš mobilní telefon?

Teď mám LG Optimus l5

  1. Máš nějaké tetování, případně prozradíš jaké?

Nemám žádné, ale někdy možná něco bude.

  1. Máš nějaký životní vzor?

Ten také nemám.

  1. Blondýny nebo brunety?

Asi blondýny.

  1. Ronaldo nebo Messi?

Messi

  1. Sprcha nebo vana?

Častěji se sprchuji, ale jednou za čas je vana dobrá.

  1. Zima nebo léto?

Léto

  1. Lyže nebo snowboard?

Lyže

  1. Vodka nebo rum?

Vodka

  1. Android nebo iOS?

Android

  1. Kuřák nebo nekuřák?

Nekuřák

 

  1. Správná odpověď. Získáváš šanci říct na závěr cokoliv, co máš na srdci.

Chtěl bych pozdravit všechny fanoušky Trusu, choďte na zápasy, ať je plný stadion.

 

Předchozí díly:

40+1 otázka pro Jakuba Nováka

40+1 otázka pro Jana Flégla

40+1 otázka pro Matěje Jandáka

40+1 otázka pro Jana Doležala

40+1 otázka pro Jana Malého

40+1 otázka pro Lukáše Mařana

40+1 otázka pro Karla Dvořáka

40+1 otázka pro Petra Beneše

 

 

Zpět